OMICRON aktuálna podpora a dodávky

OMICRON aktuálna podpora a dodávky

Ak vo vašej práci potrebujete aktuálne informácie o riešeniach a zariadeniach OMICRON, prípadne čakáte objednané zariadenie - sme pre vás k dispozícii prostredníctvom telefónu aj emailu (info@apcon.sk).

Oddelenie technickej podpory v OMICRONE pracuje naďalej v režime 24/7, v anglickom jazyku. Počas pracovných dní vám radi sprostredkujeme komunikáciu s nimi aj cez nás, v slovenčine.

Plánované školenia, ukážky, skúšky a prezentácie pripravujeme po obsahovej stránke. Termíny praktických skúšok po dohode s vami presúvame na neskoršie termíny, najskôr koncom apríla. Pre zvyšné školenia a konzultácie máme k dispozícii aj online platformy a dohodu s kolegami v OMICRONE ako ich realizovať. Môžete tak využiť čas, ktorý majú niektorí z vás počas práce z domu.

Ak chcete využiť nasledujúce obdobie na kalibrácie a opravy zariadení - zabezpečíme vyzdvihnutie u vás a dopravu priamo k vám, tak aby sme minimalizovali kontakt vzhľadom na aktuálnu situáciu. Jednotlivé prepravy budeme realizovať na základe vašich možností a požiadaviek. Výrobca nám potvrdil dodacie lehoty na kalibrácie a opravy tak, ako bývali doteraz, do 3 týždňov.

OMICRON zaviedol bezpečnostné a zdravotné opatrenia vo výrobe a nastavil tak na obdobie do leta dodaciu dobu nových zariadení na 10 týždňov. Ak plánujete nákup skúšobných zariadení, ozvite sa nám vopred, rezervujeme vám ich.

Prajeme vám, aby ste sa mohli bezpečne venovať vašej práci a tomu, na čom vám záleží.